jeudi 19 juillet 2018

Châle

Ou plutôt étole…
Aux couleurs traditionelles de la Martinique...


Depuis quelques temps déjà,
je poste moins
car je crochète moins…
Je m'occupe autrement,
différemment…
Je continuerais à visiter vos blogs mais moins fréquemment…
Je serai là mais plus discrètement…

À plus...
Anna


34 commentaires:

  1. HOLA ANNA !!!! QUE COSA TAN BONITA, AMIGA !!!! TE FELICITO POR ESTE TRABAJO. TE MANDO UN BESO DESDE CADIZ.

    RépondreSupprimer
  2. I love this one Anna! The pom pom edging is a nice touch. ♥
    xx Beca

    RépondreSupprimer
  3. Querida Anna obrigada pela visita e carinho.
    Você sempre a fazer belos trabalho.
    Parabéns.
    Beijo.

    RépondreSupprimer
  4. Oh, beautiful look!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  5. Beautiful, love the style and the mix of colours.

    RépondreSupprimer
  6. Such a lovely wrap! Great colour-scheme! I love it!

    RépondreSupprimer
  7. Realmente lindo,um dos meus favoritos aqui!Adorei as cores e "look" com o jeans e camiseta branca. Giro!!!

    RépondreSupprimer
  8. Great colours Anna! And such a fun edge! Anna x

    RépondreSupprimer
  9. it is beautiful piece of work! colors are perfect for summer and autumn!

    RépondreSupprimer
  10. Lindo, e as cores maravilhosa! ADOREI...
    Bjs
    Angela

    RépondreSupprimer
  11. BEAUTIFUL Anna and very nice colors too!
    Hugs.

    RépondreSupprimer
  12. Schitterende sjaal Anna! Het gaat je goed. Lieve groetjes, Tinne

    RépondreSupprimer
  13. Ce sera toujours un plaisir de vous visiter et de recevoir vos visites , même si elles moins fréquentes.
    J'adore cette étole : couleurs et styles! 💐💚

    RépondreSupprimer
  14. Qué bonito y qué hilo tan original, me encanta.
    Besitos guapa

    RépondreSupprimer
  15. Chère Anna, ce châle aux couleurs d'automne m'a beaucoup impressionné! Malheureusement, j'ai perdu mes paramètres de blog, et maintenant tu vois mon deuxième compte - c'est le théâtre où je travaille. Jana-Veja

    RépondreSupprimer
  16. Lovely creation Anna !! Have a nice day !!:)

    RépondreSupprimer
  17. sensazionale cara amica è favoloso!!

    RépondreSupprimer
  18. Great shawl! You have really crocheted a lot Anna, and you are also the most energetic commenter who does never give up. And has been for many years. It is natural for you to rest and think of other things too.

    RépondreSupprimer
  19. What a beautiful shawl, your blog is very lovely.
    Enjoy your summer!

    Best wishes, Ida

    RépondreSupprimer
  20. This is a beautiful crochet, Anna. Congratulations, my friend.

    RépondreSupprimer
  21. Uma visita um elogio faz bem pra quem
    visita, e pra quem recebe, e hj é seu dia
    parabenizo por tudo que tem de bom demoro
    mas volto bjuss
    Abraços com carinho!

    └──●► *Rita!!

    RépondreSupprimer
  22. Olá Anna!
    Amei o xale, as cores ficaram perfeitas nele...
    Beijo e até logo!

    RépondreSupprimer
  23. Belíssimo!
    Adorei a tonalidade - é "quente".

    Todas nós diminuímos o ritmo das postagens né? Mas quando amamos "blogar", não conseguimos simplesmente deixar pra lá.

    Obrigada pelo carinho com as Casinhas.
    Feliz dia, abraços esmagadores.

    RépondreSupprimer
  24. Very nice, I love the colors!
    Greetings from Marijke

    RépondreSupprimer
  25. Une très belle étole!!!! et ses couleurs sont superbes!!!
    Cela me fera toujours plaisir de te lire, soit ici ou sur mon blog!
    Amuses-toi bien avec ce qui te fait plaisir!
    Bonnes bises!!!!

    RépondreSupprimer
  26. Ooh, gorgeous, Anna! Your crochet shawl looks fantastic for fresh summer evening. I love both color and stitches because they give to the shawl lightness and cheerfulness at same time. Have a wonderful day! 💕🍃🌸🍃

    RépondreSupprimer
  27. gorgeous Anna! craft schooling sunday is back, hope to see you there!

    RépondreSupprimer

Merci pour votre commentaire :) et pour la visite...
Obrigada pelo seu comentário :) e pela visita...
Thank you for your comment :) and for the visit...